جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به اتوپیا خوش آمدید!
اینجا همه چیز از زبان ماشین‌بازها گفته می‌شود!

3 حقیقت در مورد اسکار پیاستری که احتمالا نمی‌دانید

4 حقیقت در مورد اسکار پیاستری که احتمالا نمی‌دانید

اتوپیا – اسکار پیاستری راننده 21 ساله‌ایست که قرار است از فصل آینده در فرمول یک حضور داشته باشد. با هم چند حقیقت در مورد او را می‌خوانیم که احتمالا نمی‌دانید. ?

ادامه رانندگی حرفه‌ای اسکار پیاستری در فرمول یک

بسیاری از بینندگان فرمول یک انتظار داشتند که پیاستری در سال 2022 به عنوان راننده دوم تیم آلفارومئو انتخاب شود. اما این اتفاق نیافتاد و این صندلی به گوانیو ژو رسید. با وجود بحث و جدل ها، پیاستری تلاش کرده تا به عنوان راننده رزرو در فرمول یک مشغول به فعالیت شود. ابتدا برای مکلارن و بعد برای آلپین. شایعاتی نیز وجود دارد که پیاستری در صورتی که فرناندو آلونزو بازنشسته شود، جای او را خواهد گرفت.

جوایز و افتخارات

4 حقیقت در مورد اسکار پیاستری که احتمالا نمی‌دانید

در طول سالها فعالیت، پیاستری عملکرد درخشانی را در حرفه رانندگی‌اش به جا گذاشته است. از همان شروع رانندگی با کارتینگ گرفته تا فرمول 2. اسکار پیاستری همچنین در سال 2021 به عنوان راننده تازه کار سال انتخاب شد.

حضور در رسانه‌های خودرویی

در حالی که اسکار پیاستری شانس گرفتن صندلی در فصل 2022 فرمول یک را از دست داد اما او بیکار ننشست. او چندین بار در رسانه های خودرویی و موتوراسپرت حضور یافت و با راننده ها، سرپرست تیم ها و افراد مطرح دیگر مصاحبه کرد. با انجام این فعالیت ها او توانست خودش را به عنوان یک راننده جوان و مستعد مطرح نماید.

حضور اسکار پیاستری در تیم فرمول یک ویلیامز

با وجود اینکه بسیاری از افراد از عدم حضور او در رقابت های فرمول یک امسال ناامید شدند اما هنوز شانس حضور او در فصل بعدی و یا حتی در میانه فصل 2022 وجود دارد. شایعاتی وجود دارد که احتمال دارد در میانه همین فصل، اسکار به عنوان راننده دوم تیم ویلیامز انتخاب شود! در این صورت نیکلاس لطیفی دیگر حداقل در این تیم حضور نخواهد داشت.

نظر شما چیست؟ با حضور او در فرمول یک موافق هستید؟

منبع: hotcars

این پست را برای دوستان‌تان بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *