جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به اتوپیا خوش آمدید!
اینجا همه چیز از زبان ماشین‌بازها گفته می‌شود!

مصاحبه با مدیر عامل فراری: فراری خودروساز نیست!

مصاحبه با مدیر عامل فراری: فراری خودروساز نیست!

اتوپیا – انتخاب مدیر عامل فراری در سال 2021 همه را شگفت زده کرد. اما شگفت انگیز تر از این خبر این است که او فراری را یک خودروساز نمی‌داند! در مورد این موضوع از زبان خود او بشنوید.

Benedetto Vigna، مدیر عامل 53 ساله فراری تحصیلات دانشگاهی رشته میکروالکترونیک را دارد. تخصص او در زمینه حسگرهای حرکتی است و بیش از 100 اختراع در همین زمینه به نام خود ثبت کرده است. از جمله حسگرهای حرکتی کنسول نینتندو wii! پس اگر تجربه بازی با این کنسول را دارید یکی از اختراعات او را امتحان کرده‌اید!

در ادامه قسمتی از مصاحبه وبسایت تاپ گیر با ایشان را می‌خوانید.

تاپ گیر: پس شما در اصل یک مخترع هستین. به نظر جالب میاد…

– من ترجیح میدم بگم نوآور. وقتایی هست که مخترعا دارن فکر میکنن ولی افراد نوآور دارن تجربه های جدید کسب میکنن و اونا رو به واقعیت تبدیل میکنن. شما میتونید یه چیزی اختراع کنید و خیلی هم خوبه. ولی نوآوری از اختراع بزرگتره چون مجبورید یک چیزی رو به واقعیت تبدیل کنین. چطوری؟ با کار کردن با مردم. من معتقدم روند تکامل بشریت طوریه که مجبورین امیدوار و نوآور باشین. و همین ایده چیزی بود که من در DNA فراری دیدم.

بذارین اینجوری بگم. من دوست ندارم برم به مدار زمین و از اون بالا به سیاره نگاه کنم.

Benedetto Vigna، مدیر عامل فراری
مصاحبه با مدیر عامل فراری: فراری خودروساز نیست!

رشته دانشگاهی شما فیزیک بوده و ادامش رو میکروالکترونیک خوندین.الان مدیر عامل فراری هستین. شما میخواین چه چیزی رو توی فرهنگ خودرویی و صنعت خودروسازی تغییر بدین؟

فراری خودروساز نیست! بذارین توضیح بدم. برای من سه نوع کمپانی وجود داره. یکی اونایی که برای یک رئیس کار میکنن. یکی اونایی که برای کمپانی کار میکنن. و یه نوع دیگه که فرای اینهاست. یعنی کارکنان اون شرکت برای روح برند کار میکنن. یه جورای دارن داستان سرایی میکنن. فراری یه همچین شرکتیه.

به عنوان مدیر عامل فراری چه سبکی برای مدیریت دارین؟

من آدمیم که کار کردن نزدیک مردم و با مردم رو دوست دارم. بذارین اینجوری بگم. من دوست ندارم برم به مدار زمین و از اون بالا به سیاره نگاه کنم. چون از اون دید همیشه زمین یک کره کاملا گرده.

ما تو دوره‌ای زندگی می‌کنیم که هر لحظه همه چیز داره عوض میشه و معادلات جدیدی شکل می‌گیره. شما واقعا به میراث گذشته اهمیت میدین؟

البته که اهمیت میدم. اگه ما اینجا ایستادیم به خاطر اینه که گذشتگان خوب عمل کردن. ما داریم داخل نتیجه تلاش های گذشتگان زندگی می‌‌کنیم. ما باید سنت و نوآوری رو با هم مدیریت کنیم. البته که شما میتونید با هیچ پیشینه‌‌‌‌‌ای شروع به کار کنید. ولی بلاخره باید یه داستانی برای تعریف کردن داشته باشید. یک رویا که بشه اونو فروخت.

منبع: تاپ گیر

این پست را برای دوستان‌تان بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *