جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به اتوپیا خوش آمدید!
اینجا همه چیز از زبان ماشین‌بازها گفته می‌شود!

داغ‌ترین خبرها از جانشین لامبورگینی آونتادور

جانشین لامبورگینی آونتادور شاید در سال جاری و با قوای محرکه هیبریدی معرفی شود.

لامبورگینی یک دهه است که آونتادور را تولید می‌کند و اگرچه این خودرو هنوز هم پرفورمنس بسیار خوبی مخصوصاً در نسخه تولید محدود SVJ دارد اما خب در دنیای مدرن همه‌چیز سریعاً رنگ کهنگی به خود می‌گیرد. اگرچه بسیاری از جزئیات جانشین آونتادور منتشر نشده‌اند اما برخی خبرها درباره این خودرو به دست رسانه‌ها رسیده است.

بر پایه شنیده‌ها نیروبخش این خودرو نسخه ارتقا یافته از پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری تنفس طبیعی خواهد بود هرچند یک سیستم هیبریدی بسیار مشابه با سیان نیز همراه جانشین آونتادور خواهد بود. اگر سوپرکار جدید لامبورگینی از همان سیستم هیبریدی سیان استفاده کند بنابراین باید شاهد یک پیشرانه الکتریکی کوچک باشیم که نیروی خود را از ابر خازن می‌گیرد. این ابر خازن سبک‌تر بوده و تراکم قدرت بیشتری نسبت به باتری لیتیوم-یون سنتی داشته و بسیار سریع‌تر می‌توان آن را شارژ کرد.

این مجموعه در سیان قدرت ۸۰۸ اسب بخاری تولید می‌کند و انتظار می‌رود جانشین آونتادور نیز قدرتی در همین محدوده داشته باشد. اگر جانشین لامبورگینی آونتادور امسال معرفی شود به احتمال زیاد تولید آن از سال ۲۰۲۲ شروع خواهد شد.

استفان وینکلمن مدیر اجرایی این خودروساز ایتالیایی گفته که به دنبال ارائه استراتژی شرکت در سال‌های ۲۰۳۰ و پس از آن می‌باشد.

منبع: pedal

این پست را برای دوستان‌تان بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *