جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به اتوپیا خوش آمدید!
اینجا همه چیز از زبان ماشین‌بازها گفته می‌شود!

اتودسک آلیاس

نرم افزار آلیاس و طراحی خودرو

اتوپیا-اگر از شما بپرسند به عنوان یک دوستدار ماشین و ماشین‌باز چه کارهایی در راستای علایق‌تان انجام می‌دهید چه می‌گویید؟خب احتمالا اکثرا سایت‌ها و مجلات خودرویی را دنبال می‌کنید. در کارگاه به عنوان مکانیک مشغول به کار هستید. یا شاید هم اتومبیلرانی را به عنوان حرفه انتخاب کرده‌اید. حالا ما می‌خواهیم یکی از نرم‌افزارهای قوی مرتبط با طراحی خودرو را به شما معرفی کنیم.

آلیاس استودیو چیست؟

آلیاس اتواستودیو (alias autostudio) یک نرم افزار مدل سازی،تحلیل و بصری سازی (visualization) ساخته شرکت اتودسک است.

این نرم‌افزار اختصاصا برای صنعتگران خودرو توسع داده شده. شما با این نرم‌افزار می‌توانید تمام پروسه ساخت خودرو از اسکچ ( اتودزنی) ، مدل‌سازی و تحلیل گرفته تا بصری سازی و رندرینگ را انجام دهید. این نرم‌افزار همچنین ابزارهایی را برای تست آیرودینامیک خودرو به وسیله تونل باد در اختیار شما قرار می‌دهد.

به نوعی با یادگیری این نرم افزار شما به یک مهندس خودرو تبدیل می‌شوید. که قطعا فرصت‌های زیادی را پیش رویتان قرار خواهد داد. برای مثال می‌توانید نمونه کارهایتان را برای سایت های طراحی خودرو ارسال کنید.

تهیه نرم افزار آلیاس

در صورتی که قصد دارید نسخه اوریجینال این نرم‌افزار را تهیه کنید به ما اطلاع دهید.

با خرید نسخه اوریجینال شما علاوه بر اینکه مشکلات نرم‌افزارهای کرک شده را ندارید به طور منظم آپدیت دریافت می‌کنید و به دوره های آموزشی اتودسک هم دسترسی خواهید داشت. اتودسک همچنین یک درایو کلاود اختصاصی در اختیار شما قرار می‌دهد. با این درایو شما می‌توانید فایل های طراحی خودرو را ذخیره کنید و به بقیه ارسال کنید.

اتودسک یک فروم هم دارد که شما در صورت استفاده از نرم افزارهای اوریجینال اتودسک می‌توانید عضو آن شده و سوالاتتان را بپرسید.

تجربه شما در طراحی خودرو

شما در راستای علاقه‌تان به خودرو چه فعالیت هایی انجام می‌دهید؟ اگر تجربه استفاده از نرم افزارهای طراحی خودرو را دارید یا فعالیت‌های دیگری انجام می‌دهید با ما در میان بگذارید.

در ادامه ویدئوی معرفی کلی این نرم افزار را مشاهده خواهید کرد.

طراحی خودرو با آلیاس

این پست را برای دوستان‌تان بفرستید:

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *