جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به اتوپیا خوش آمدید!
اینجا همه چیز از زبان ماشین‌بازها گفته می‌شود!

کتاب گرند تور

گرند تور معرفی کتاب جرمی کلارکسون و دوستان

اتوپیا-اگر این وبسایت را چک می‌کنید یعنی احتمالا ماشین‌باز هستید. و اگر ماشین‌باز هستید حتما با شوی تلویزیونی تاپ گیر و برنامه جدید این سه مجری یعنی گرند تور آشنا هستید. حال میخواهیم شما را با نسخه چاپی این شو آشنا کنیم. یعنی کتاب the grand tour a-z of the car. با ما همراه باشید.

چرا باید کتاب گرند تور را بخوانیم؟

خب اگر شوی گرندتور را دوست داشتید این کتاب هم در همان فرمت تهیه شده. یعنی در عین اینکه آموزنده و جامع است؛ جنبه کمدی گرند تور را هم حفظ کرده. به عبارت دیگر شما دارید نسخه چاپی همان شوی گرند تور را می‌خوانید! علاوه بر این مطالب کتاب با مطالب شو کاملا متفاوت است .

کاور روی کتاب گرند تور a- z of the car

کتاب شامل چه چیزهایی است؟

همان طور که از نام کتاب پیداست، مفاهیم خودرویی و مدل های مختلف خودروها به ترتیب الفبا فهرست شده‌اند. از سیتروئن گرفته تا فلت اسپات و کم فرمانی. و البته صدها متلک به خودروسازها!

برای مثال توضیحات کتاب در مورد کاروان را میخوانید: ساخته شده از فایبرگلاس. کاربردهای مختلفی دارند. از جمله سد کردن راه ترافیک، یا اینکه مدام از غقب ماشینتان ول شوند. باید مثل چیزهای تمدن انسان از جمله هتل ها طراحی شوند. اما متاسفانه به دست کسانی افتادند که اعتقاد دارند سفر نباید لذت بخش باشد!

در ادامه یکی دیگر از کتاب های این سه مجری را معرفی خواهیم کرد.

این پست را برای دوستان‌تان بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *