جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به اتوپیا خوش آمدید!
اینجا همه چیز از زبان ماشین‌بازها گفته می‌شود!

چطور یک راننده غیر حرفه‌ای باشیم

چطور یک راننده غیر حرفه‌ای باشیم؟

اتوپیا – تا الان در اتوپیا اینکه چطور حرفه‌ای رانندگی کنید را به شما آموزش می‌دادیم. حالا میخواهیم عکس آن را هم به شما آموزش دهیم! یعنی چطور غیر حرفه‌ای رانندگی کنیم. چه در مسابقات و چه در شهر و جاده.

وانمود کردن به اینکه راننده حرفه‌ای هستید

هیچ کس دوست ندارد راننده غیر حرفه‌ای خطاب شود. به این منظور شما باید در شهر و جاده هم تکنیک رانندگی تان را به رخ بکشید. و بعد با افتخار ویدئو هم بگیرید و در شبکه های اجتماعی پست کنید. گاز دادن های بیجا، تولید آلودگی صوتی و از همه مهم تر به خطر انداختن جان بقیه از واجبات است.

رویکرد بزن در رویی

این متد (!) معمولا هم در شهر و هم در پیست جواب می‌دهد. در شهر به این صورت است که شما به ماشین یک بنده خدا میمالید و در می‌روید. خیلی شیک و مجلسی!

در پیست اما یک مرحله دیگر اضافه می‌شود. به این صورت که شما اول به ماشین جلویی می‌کوبید. راه خودتان را باز می‌کنید و بعد عمل دشوار سبقت گیری را انجام می‌دهید. که در این حالت خیلی هم ساده است!

می‌دانم در مسابقات اینطور رفتارها جریمه دارند. ولی به هر حال خیلی باحال است!

سد کردن راه راننده عقبی

این متد هم در پیست و شهر هر دو جواب می‌دهد. در شهر و اتوبان شما بسیار کند رانندگی می‌کنید. و هر چه راننده عقبی بوق میزند شما هیچ توجهی نمی کنید.

در پیست هم تا حدودی شبیه همین قضیه صدق می‌کند. یعنی در حالی که کند رانندگی می‌کنید اجازه سبقت گیری هم به راننده عقبی نمی‌دهید.

کم کردن سرعت و تماشای صحنه تصادف

برای این روش شما موقع رانندگی سرعت خود را کم می‌کنید. و با آرامش کامل صحنه تصادف را تماشا می‌کنید. اگر با گوشی فیلم هم بگیرید که چه بهتر. می‌توانید بقیه را از این اتفاقی که افتاده آگاه کنید. می‌دانم کاری از دستتان بر نمی‌آید. ولی برای تمدد اعصاب مفید است. اگر باعث رخ دادن تصادفات بعدی هم بشود که تبریک می‌گویم شما برد کرده‌اید

انجام کارهای حواس پرت کن

بهترین کار ور رفتن با موبایل است. از همه بهتر جواب می‌دهد. فقط سعی کنید سرعت خود را کم نکنید که تاثیرش را بالاتر ببرید. علاوه براین جان خود و بقیه را هم به خطر می‌اندازید که بسیار هیجان انگیز است.

این پست را برای دوستان‌تان بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *