جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به اتوپیا خوش آمدید!
اینجا همه چیز از زبان ماشین‌بازها گفته می‌شود!

بهترین ماشین ها برای اعضای مافیا

اتوپیا – اگر همیشه می‌خواسته‌اید به نوعی گنگ بودتان را به بقیه ثابت کنید این لیست برای شماست! اینها بهترین ماشین‌ها برای اعضای مافیا هستند.

لینکلن کانتیننتال mk3

هیچ چیز به اندازه لینکلن کانتیننتال داد نمی‌زند من آدم بده هستم! در دهه 60 و هفتاد شما می‌توانستید این مدل را به وفور در خیابان های نیویورک ببینید. و مطمئن باشید که صندلی عقب یک پدر خوانده مافیا نشسته. بماند که در فیلم پدرخوانده هم این مدل حضور داشت.

مرسدس s کلاس

برای مردم اکثر شهر های ژاپن مرسدس اس کلاس با شیشه های دودی یاکوزا را تداعی می‌کند. یاکوزا معمولا در مورد ماشین ها، یونیفورم و حتی استایل راه رفتن استاندارد مشخصی دارند. پس بیراه نیست که مرسدس اس کلاس از هر نسلی برازنده یاکوزا باشد.

می باخ 57/62

می باخ یا با تلفظ درست مای باک یکی دیگر از ماشین های مافیاطور مرسدس در این لیست است. مرسدس هرچند نتوانست می باخ را از حیث فروش به اس کلاس برساند اما این دقیقا دلیل مافیاطور بودن این ماشین است. می باخ بعد از رونمایی به سرعت تبدیل به ماشین محبوب مافیا و البته دیکتاتورها شد.

مازراتی کواتروپورته

هیچ چیز مثل مازراتی نشان نمی دهد که این شما هستید که مالک و فرمانروای شهر هستید. به همین سادگی. انجین قدرتمند که برای فرار از دست دشمنان طراحی شده. و البته جادار بودن. به لطف این ویژگی می‌توانید اثر جرم را به راحتی در ماشین پنهان کنید. یا حتی آن بنده خدایی که کشتید!

شورولت ایمپالا

این مدل تولیدش را به عنوان یک سدان خانوادگی شروع کرد. اما سریعا محبوب رپرهای آمریکایی و دیلر های مواد مخدر شد.

به ندرت می‌توانید یک موزیک ویدئوی هیپ هاپ اولداسکول را پیدا کنید که این ماشین در آن حضور نداشته باشد.

کادیلاک اسکلید

این مدل کادیلاکد دارای 7 صندلی است. یعنی می‌تواند نیازهای یک خانواده 7 نفره را به راحتی تامین کند. حالا فرقی نمی‌کند یک خانواده معمولی باشند یا یک خانواده مافیایی!

کرایسلر 300

کرایسلر جلوه گرانقیمتی دارد اما کلا 40 هزار دلار برایتان آب می‌خورد. نمی‌توان گفت ظاهر موقری دارد اما نسبت به بقیه ماشین های این لیست کمتر توی چشم است.

مرسدس 600 پولمان

و باز هم مرسدس! این مدل بین سالهای 1963 تا 1981 تولید شده. طول آن به اندازه یک لیموزین است. داخل آن لوکس و کلاسیک است. و امنیت شما را هم تامین می‌کند. احتمالا منظورمان از امنیت را فهمیدید!

رولز رویس فانتوم

هر نسلی از رولز رویس فانتوم یک عظمت و شکوه خاصی دارد. آپشن های بی شمار و انجین قوی را هم به آن اضافه کنید تا با یک ماشین کامل برای مافیا طرف باشیم.

این پست را برای دوستان‌تان بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *