جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به اتوپیا خوش آمدید!
اینجا همه چیز از زبان ماشین‌بازها گفته می‌شود!

مسابقات جهانی اسکوتر

مسابقات جهانی اسکوتر سواری راه اندازی شد

اتوپیا – گروهی از راننده های فرمول یک و فرمول e یک سری مسابقات جدید راه اندازی کرده‌اند با عنوان ایسکوتر (eskootr). مسابقاتی در سطح جهانی با اسکوتر های برقی کاستوم.

متاسفانه فعلا اطلاعات کمی درباره نحوه برگزاری مسابقات و قوانین در دسترس است. اینکه رقابت های اسکوتر سواری چطور حمایت مالی می‌شوند و شرکت کنندگان چه کسانی خواهند بود. اما برگزارکنندگان مسابقات می‌گویند دسته بندی این رقابت ها طوریست که در اکثر رشته های ورزشی جای می‌گیرد. از این رو تنوع زیادی را در شرکت کنندگان شاهد خواهیم بود. از رانندگان مسابقات فیزیکی گرفته، تا رانندگان شبیه ساز اتومبیلرانی، موتورسوارها و حتی دوچرخه سوارها، اسکیترها و اسنوبورد سوارها.

مسابقات جهانی اسکوتر سواری

سوارکاران باید برای راندن این اسکوتر ها از آمادگی جسمانی و ذهنی بالایی برخوردار باشند. چرا که سقف سرعت این خودروها به 110 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. همچنین این خودروها برخلاف اسکوتر های شهری سیستم تعلیق کامل دارند.

در این سری رقابت ها از مسیرهای شهری استفاده خواهد شد که جذابیت مسابقات را بیشتر می‌کند. بد نیست بدانید که یکی از موسسان این رشته لوکاس دی گراسی (lucas di grassi) قهرمان فرمول e بوده.

نظر شما راجع به این مسابقات چیست؟ حاضرید در رقابت های اسکوتر سواری شرکت کنید؟

منبع: verge

این پست را برای دوستان‌تان بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *