جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به اتوپیا خوش آمدید!
اینجا همه چیز از زبان ماشین‌بازها گفته می‌شود!

لایف هک خودرویی: قسمت اول

لایف هک خودرویی: قسمت اول

اتوپیا – تا حالا با خودتان فکر کرده‌اید موقعی که ماشین دارد غرق می‌شود چکار کنید؟ یا یا بخار گرفتن شیشه ها چکار کنید؟ ما اینجا به شما لایف هک خودرویی یاد می‌دهیم!

لایف هک برای بخار گرفتن شیشه ها

بخار گرفتن شیشه های داخل خودرو معمولا اعصاب بیشتر رانندگان را خرد می‌کند. و علاوه بر این باعث کم شدن دید راننده می‌‌شود که خطرناک هم هست. اکثر افراد این مواقع کولر را روشن می‌کنند. از آنجایی که بخار کردن شیشه ها معمولا در ماه های سرد سال اتفاق می‌افتد این مورد هم اعصاب خرد کن است! در حالی که به جای روشن کردن کولر تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند عدد ژل سیلیکا جلوی شیشه و روی داشبورد بیاندازید تا کاملا بخار را جذب کند!

لایف هک خودرویی
سیلیکا ژل همان بسته هایی که معمولا دور می‌اندازیم!

لایف هک برای تعویض تایرهای خودرو

در این که تعویض به موقع تایرها از واجب ترین سرویس های خودروست شکی نیست. اما اکثر رانندگان نمی‌دانند که عاج تایرهای جلو سریعتر ساییده می‌شوند. برای همین است که می‌توان هر بار که روغن را عوض می‌کنید تایرهای جلو را با عقب تعویض کنید. یعنی تقریبا هر 5000 کیلومتر تا 8000 کیلومتر.

لایف هک خودرویی

موقعیت اضطراری:موقعی که ماشین دارد غرق می‌شود

اگر در موقعیتی گیر کرده اید که ماشین در حال غرق شدن است دو راه دارید. یا اینکه پنجره را پایین دهید و از پنجره خارج شوید.

یا اینکه اگر عمق چندان زیاد نیست صبر کنید تا ماشین کاملا در آب فرو برود و بعد در ماشین را باز کنید. چون در غیر این صورت در ماشین باز نخواهد شد.

لایف هک خودرویی

این پست را برای دوستان‌تان بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *