جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به اتوپیا خوش آمدید!
اینجا همه چیز از زبان ماشین‌بازها گفته می‌شود!

ب ام و و هنر دیجیتال

بی ام و حالت هنر دیجیتال را به خودروهای خود اضافه کرد

اتوپیا – در عصر تکنولوژی می‌توانیم هنر دیجیتال را در هرجایی ببینیم. شما هنر دیجیتال را می‌توانید در بخش‌های متنوعی شاهد باشید اما این بار بی ام و می‌خواهد این هنر دیجیتال را برای اولین بار در خودروهای خود داشته باشد. این ویژگی که حالت هنر دیجیتال نام دارد توسط یکی از هنرمندان مولتی‌مدیای چینی با نام چائو فِی خلق شده است. او یکی از افرادی بوده که خودروی هنری M6 GT3 در سال ۲۰۱۷ را طراحی کرده است. خودروی بی ام و iX M60 جدید که اخیراً در CES ۲۰۲۲ معرفی شد اولین محصول باواریا با حالت هنر دیجیتال خواهد بود.

بی ام و حالت هنر دیجیتال را به خودروهای خود اضافه کرد

حالت هنر دیجیتال درست همانند دیگر عملکردهای “حالت‌های مای” بی ام و کار می‌کند. با لمس یک دکمه یا از طریق کنترل صوتی، کنترل فرمان، نورپردازی و صداهای کابین به یک کار هنری دیجیتال فی تبدیل می‌شوند. طرح رنگی نمایشگر منحنی بی ام و به همراه گرافیک‌های آن نیز هماهنگ می‌شوند. این خودروساز آلمانی می‌گوید راننده و سرنشینان با این حالت هنر دیجیتال شاهد سطحی عملکردی و عاطفی در خودروی خود خواهند بود.

بی ام و حالت هنر دیجیتال را به خودروهای خود اضافه کرد

کار هنری ارائه شده در واحد اصلی نیز با نام کوانتوم گاردن شناخته می‌شود که فضاهای بصری مملو از نقاط، پرتوهای نور و سحابی‌ها را نشان می‌دهد. این علائم دائماً با سرعت‌های مختلف به سمت یکدیگر حرکت کرده و از یکدیگر دور شده و ابعاد آن‌ها نیز کوچک و بزرگ می‌شود. طراحی فی اکثرا نشان دهنده افراد، گروه‌ها و سیستم‌های مرتبط به یکدیگر بوده که روی یکدیگر هم تأثیر می‌گذارند. او کوانتوم گاردن را به عنوان کلکسیونی شاعرانه از جهان های مختلف، اتم‌های بی شمار و هزاران نقطه نورانی پرسرعت می‌بیند. این علائم و نشانه‌ها بزرگ‌تر و کوچک‌تر شده و از یکدیگر جدا شده و به هم می‌پیوندند.

بی ام و حالت هنر دیجیتال را به خودروهای خود اضافه کرد

همان‌گونه که گفته شد iX M60 2023 اولین محصول این برند با حالت هنر دیجیتال بوده اما بی ام و اظهار داشته از این ویژگی در سایر محصولاتش نیز استفاده خواهد کرد.

منبع: پدال

این پست را برای دوستان‌تان بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *