جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به اتوپیا خوش آمدید!
اینجا همه چیز از زبان ماشین‌بازها گفته می‌شود!

5 خودرو برای کله پوک ها

5 خودرو برای کله پوک ها!

اتوپیا – اگر از اکثر ایرانی ها بپرسید می‌گویند پراید بدترین خودروی دنیاست. اگر بخواهیم صادق باشیم سایپا اصلا خودروساز نیست که بخواهد خودروی بدی تولید کند! اما در مورد خودروسازهای واقعی این را نمی‌توان گفت. این یعنی واقعا باید کله پوک باشید که پولتان را برای این خودروها خرج کنید! با اتوپیا همراه باشید. 5 خودرو برای کله پوک ها!

5. جی ام سی اکادیا

5 خودرو برای کله پوک ها

چه دلیلی دارد که یک نفر جی ام سی اکادیا 2010 بخرد؟ واقعا هیچ دلیلی. مگر این که بخواهد کله پوک بودنش را به بقیه ثابت کند! یا … اینکه کله پوک باشد و فکر کند جی ام سی اکادیا خودروی خوبیست!

4. بیوک lucerne

5 خودرو برای کله پوک ها

بیوک lucerne از سال 2005 تا 2011 تولید می‌شد و در طی این سالها هزاران نفر را با نقص های فنی فراوان عذاب داد! از مشکلات پیشرانه گرفته تا سیستم انتقال قدرت و برق. جالب اینجاست که در سال 2006 پیشرانه به یک نسخه 4600 سی سی v8 ارتقا یافت که قدرت نسبتا بالایی داشت. اما جالب تر اینجاست که این نسخه هم نقص واشر سرسیلندر داشت!

3. اکورا MDX

5 خودرو برای کله پوک ها

اکورا mdx مدل 2003 یکی از خسته کننده ترین suv هاست. اکثر اس یو وی ها هم شبیه به هم و خسته کننده هستند. پس نتیجه می‌گیریم که اکورا mdx خسته کننده ترین خودروی خسته کننده است!

2. مینی کوپر 2008

5 خودرو برای کله پوک ها

در واقع به اکثر مینی های مدرن دیگر نمی‌شود مینی گفت. و اکثرشان هم گران و مزخرف هستند. از جمله کوپر مدل 2008 یکی از مزخرف ترین هاست. کم قدرت و بی دلیل بزرگ است و دچار مشکلات فنی فراوان.

1. کرایسلر PT کروزر

5 خودرو برای کله پوک ها

و اما … یکی از مزخرف ترین خودروهای تاریخ. همه می‌دانیم که اکثر کرایسلر ها خودروهای مزخرفی‌اند. و همه پی تی کروزر ها هم مزخرف هستند. همه کراس اوور ها هم مزخرف هستند. و مدل 2001 این خودرو هم مزخرف ترین مدلش است. پس کرایسلر پی تی کروزر 2001 مزخرف به توان 4 است! بیایید فرض کنیم بقیه خودروهای این لیست مناسب آدم های عاقل هم هستند. اما با خرید پی تی کروز واقعا کله پوک بودنتان را اثبات می‌کنید!

منبع: scotty kilmer

نظر شما چیست؟ با خریدن کدام خودروها کله پوک بودن افراد اثبات می‌شود؟

این پست را برای دوستان‌تان بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *