جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به اتوپیا خوش آمدید!
اینجا همه چیز از زبان ماشین‌بازها گفته می‌شود!

سیاستمداران بزرگ دنیا و ماشین ها

سیاستمداران بزرگ دنیا و ماشین همزادشان

اتوپیا – سیاستمداران هم مانند سلبریتی‌های دیگر با مشکل پول اضافه دست و پنجه نرم می‌کنند. خرید چندین قصر و ویلای بزرگ و مجلل یکی از راه‌حل‌های این مشکل است. اما عموم سیاستمداران برخلاف دیگر سلبریتی‌ها چندان تمایلی به خرید ماشین نشان نمی‌دهند. شاید به این دلیل باشد که اطلاعات ماشینی زیادی ندارند! در این مطلب قصد داریم به 5 نفر از سیاستمداران بزرگ جهان ماشین‌هایی را معرفی کنیم که انگار برای خود آنها ساخته شده‌اند.

5- ملکه الیزابت – رولزرویس فانتوم مدل H-VI

سیاستمداران بزرگ دنیا و ماشین های همزادشان

رولزرویس انگلیسی در دنیای اتوموبیل نماد تجمل است. و سری فانتوم به عنوان گل سرسبد آن شایسته خاندان سلطنتی بریتانیاست. ضمنا مدل H یک نعش‌کش است و خرید این ماشین برای ملکه 95 ساله یک گزینه مطمئن به نظر می‌رسد!

4- دونالد ترامپ – The American Dream

سیاستمداران بزرگ دنیا و ماشین های همزادشان

بله! نام این لیموزین منحصر‌به‌فرد واقعا همین است! “رویای آمریکایی” که در سال 1986 ساخته شده تجسم تجمل‌گرایی آمریکایی دهه 80 میلادی است (باند فرود هلیکوپتر را می‌بینید؟!). رویای آمریکایی کاملا خودآگاهانه “بیش از حد” است. ترامپ هم محصول دهه 80 آمریکا است. هیچ کدام از این دو پدیده قرار نبوده مورد علاقه افراد “حساس” یا “ظریف” باشند. اگر کسی در دنیا مناسب مالکیت این ماشین باشد آن فرد قطعا دونالد ترامپ است.

3- شی ژین‌پینگ – Hongqi H9

سیاستمداران بزرگ دنیا و ماشین های همزادشان

در بین این افراد فوق‌العاده قدرتمند، رهبر جمهوری خلق چین بدون شک ترسناک‌ترین‌ است. کسی نمی‌داند پشت چشمهای کوچک این دیکتاتور مرموز چه می‌گذرد. آیا انتشار ویروس کرونا عامدانه و به دستور او انجام شد؟ آیا ارتش چین به دنبال پیوند ژنتیکی انسان و خوک است؟! بعید نیست طراح هونگ‌ژی ظاهر مرموز و مخوف این خودروی سوپر‌لوکس را از او الهام گرفته باشد.

2- جو بایدن – پژو 103

سیاستمداران بزرگ دنیا و ماشین های همزادشان

یا همان موتورگازی خودمان. جو بایدن و این موتور‌گازی عتیقه هر دو متعلق به یک نسل هستند و به یک زبان صحبت می‌کنند! بیایید روراست باشیم، همه منظورم را فهمیدید!

1- ولادیمیر پوتین – Avtoros Shaman

سیاستمداران بزرگ دنیا و ماشین های همزادشان

سگ دیوانه روسی دلیل اصلی نوشته شدن این مطلب بود. شامان علاوه بر روی زمین، به راحتی روی کوه و داخل آب حرکت می‌کند. و در این راه هر چه سر راهش باشد (از جمله خودروهای دیگر) را به راحتی له می‌کند. حتما تصاویر پوتین که با بدن برهنه داخل آب یخ راه می‌رود یا با خرس کشتی می‌گیرد را دیده‌اید. شاید پوتین فکر کند این عکس‌ها او را “قدرتمند” و “شکست‌ناپذیر” نشان می‌دهند اما در واقعیت فقط خنده‌دار هستند. شاید اگر پوتین به جای قصرها و ویلاهای مجلل یک آوتوروس شامان خریده بود، لازم نبود عقده حقارت خود را با جنگ فروبنشاند.

این پست را برای دوستان‌تان بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *