جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به اتوپیا خوش آمدید!
اینجا همه چیز از زبان ماشین‌بازها گفته می‌شود!

زشت ترین خودرو های سلبریتی ها

زشت ترین خودرو های سلبریتی ها

اتوپیا – سلبریتی ها معمولا برای به رخ کشیدن ثروت خود جواهرات، خانه ها و خودرو های فوق گران خریداری می‌کنند. اما خیلی وقت ها این فخرفروشی ها زننده و زشت از آب در‌می‌آیند. این شما و این شت ترین خودروهای سلبریتی ها.

5. رولزرویس ریث جاستین بیبر

زشت ترین خودرو های سلبریتی ها

موقعی که جاستین بیبر رولزرویس ویژن next 100 کانسپت را دید، خواست یک مدل آن را سفارش دهد. شرکت رولزرویس این مدل کانسپت را به او نفروخت. به جایش جاستین به سراغ شرکت تیونینگ west coast customs رفت. و آنها یک نمونه زشت از رولزرویس ریث را با قیمتی بسیار بالاتر به او فروختند!

4. تسلا مدل x متعلق به جوجو سیوا

زشت ترین خودرو های سلبریتی ها

جوجو سیوا یک رقاص و یوتیوبر 18 ساله است که به تازگی به ثروت میلیون دلاری دست یافته. یکی چیزهایی که او با این ثروت خریده یک تسلا مدل x است. شرکت تیونینگ west coast customs باز هم دست به کار شده و این ماشین را با الهام از مسابقات نسکار(!) برای او آماده کرده. البته که جوجو با این ماشین هیچ وقت در مسابقات خشن نسکار شرکت نخواهد کرد!

3. همه خودرو هایی که کریس براون خریده است و خواهد خرید!

به جرئت میتوان گفت کریس براون یکی از بدترین سلیقه های خودرویی را دارد. این را از روی چند لامبورگینی کاور شده با زشت ترین طرحها که او صاحب آنهاست میشود فهمید!

زشت ترین خودرو های سلبریتی ها
لامبورگینی اوراکان به سبک کامیون های پاکستانی!
لامبورگینی گالاردوی بسیار زشت
لامبورگینی گالاردوی زشت تر

2. فراری 458 متعلق به تکاشی 69

زشت ترین خودرو های سلبریتی ها

تکاشی 69 معروف به امیر تتلوی آمریکاست. این را از لات بودن و چهره کریهش میتوان فهمید! شاید به همین خاطر است که خودرویش در رتبه دوم جای گرفت. چون خودروی او به اندازه چهره‌اش کریه نیست.

1. خودروی لامبورگینی یوراس متعلق به احمق… ببخشید کیم کارداشیان

اگر فیلم احمق و احمق‌تر را دیده باشید خودروی معروف لوید و هری هم یادتان هست. لامبورگینی کیم کارداشیان هم کاملا با خز کاور شده. اما یک تفاوت اساسی با خودروی احمق و احمق‌تر دارد. اینکه فیلم احمق و احمق تر کمدی بود. و جیم کری و جف دنیلز نقش احمق ها را بازی می‌کردند. حالا متوجه شدید احمق اصلی کیست؟ بله کیم کارداشیان!

این پست را برای دوستان‌تان بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *