جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به اتوپیا خوش آمدید!
اینجا همه چیز از زبان ماشین‌بازها گفته می‌شود!

چند حقیقت در مورد کارلوس ساینز که احتمالا نمی‌دانید

چند حقیقت درباره کارلوس ساینز که احتمالا نمی‌دانید

اتوپیا – کارلوس ساینز راننده‌ای اسپانیایی‌ست که در حال حاضر برای تیم فرمول یک فراری رانندگی می‌کند. اما حقایقی در مورد این راننده وجود دارد که احتمالا نمی‌دانید. با اتوپیا همراه باشید.

4. رانندگی حرفه‌ای در خون اوست

چند حقیقت درباره کارلوس ساینز که احتمالا نمی‌دانید

پدر کارلوس یکی از راننده های قدیمی رالی بوده و هست. او در رقابت های رالی قهرمانی جهان یعنی wrc هم شرکت کرد و رکوردهای خوبی از خود به جای گذاشت. پس رانندگی حرفه‌ای به نوعی میراث خانوادگی ساینز محسوب می‌شود!

3. تولد دوباره!

چند حقیقت درباره کارلوس ساینز که احتمالا نمی‌دانید
تصویری از کارلوس ساینز پس از تولد دوباره!

ساینز با وجود رانندگی نسبتا ضعیفی که قبلا داشت اما در گرند پری های اخیر فوق‌العاده ظاهر شده است. گویی کارلوس قدیمی در یک تصادف مهلک جان باخته و اکنون کارلوس جدیدی متولد شده است!

2. کارلوس ساینز در کنار مکس ورشتپن برای تیم تورو روسو رانندگی می‌کرد

اولین هم تیمی کارلوس در فرمول یک مکس ورشتپن بود. کارلوس و مکس هرکدام ریشه متفاوتی در حرفه رانندگیشان دارند. اما در عوض هر دو فرمول یک را از تیم دوم ردبول یعنی تورو روسو شروع کردند.

1.کارلوس ساینز در طول 5 سال گذشته 4 بار تیمش را عوض کرد!

چند حقیقت درباره کارلوس ساینز که احتمالا نمی‌دانید
کارلوس در حال رانندگی با ماشین فرمول یک مکلارن

در بازه زمانی 5 سال اخیر او تجربه رانندگی با تقریبا نصف تیم های فرمول یک راداشته است. یعنی به ترتیب از تورو روسو به رنو منتقل شد. آنجا با نیکو هالکنبرگ هم تیمی بود. بعد از اینکه فرناندو آلونزو صندلی‌اش را در مکلارن ترک کرد، کارلوس جانشین آلونزو و هم تیمی لندو نوریس جوان شد. پس از پایان فصل 2020، ساینز یک قرارداد دوساله با فراری امضا کرد و در حال حاضر هم تیمی چارلز لکرک به عنوان راننده دوم است.

نظر شما راجع به این راننده و عملکردش چیست؟ ظرفدار کدام راننده هستید؟ برای ما کامنت کنید. اگر این مطلب را دوست داشتید حتما برای دوستانتان بفرستید. ?

ترجمه از: hotcars

این پست را برای دوستان‌تان بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *