جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به اتوپیا خوش آمدید!
اینجا همه چیز از زبان ماشین‌بازها گفته می‌شود!

دوج پاور واگن تیون شده + آلبوم تصاویر

اتوپیا – اگر عاشق ماشین های آمریکایی و زمختی خاصشان هستید این بررسی را از دست ندهید. چون این دوج پاور واگن تیون شده عشاق ماشین آمریکایی را دیوانه می‌کند!

چه چیزی این ماشین را خاص کرده؟

این دوج توسط legacy classic trucks بازسازی و تیون شده. شرکتی که فقط روی وانت های کلاسیک متمرکز است. اما در همین زمینه کار خود را به بهترین شکل انجام می‌دهد.

این دوج همان خودرویی‌ست که به روستاییان آمریکا کمک کرد تا پل ، سد و جاده بسازند. برای غیر روستاییان هم یک سفر جاده‌ای لذت بخش فراهم کرد. فکر کنیم همین موضوع نشان دهد که این خودرو چقدر در قلب مردم آمریکا جایگاه ویژه‌ای دارد.

اما در مورد این نسخه ویژه باید بگوییم که حتی اگر در آمریکا زندگی می‎‌کنید شانس کمی برای خرید این وانت دارید. چرا که تنها 100 دستگاه از این خودرو ساخته خواهد شد آنهم با قیمت پایه 350 هزار دلار!

این دوج چه چیزی در چنته دارد؟

این دوج پاور واگن دوکابین به پیشرانه 3.9 لیتری توربو دیزل ساخت کامینز مجهز شده. این پیشرانه 350 اسب بخار قدرت و 813 نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. رقم قابل توجهیست نه؟ حالا اینجا را بشنوید. خریداران می‌توانند یک پیشرانه 6.2 لیتری v8 شورولت را هم در نظر داشته باشند. این یکی 430 اسب بخار قدرت دارد. و تازه این هم ته ماجرا نیست. می‌توانید همین پیشرانه را به یک سوپرچارجر مجهز کنید. در این صورت به 620 هیولای بخار دسترسی دارید!

دیگر تغییرات فنی دوج پاور واگن

دوج پاور واگن اصلی به طور کامل پیاده شده و قطعات پیشین با سیستم تعلیق، اکسل، شفت ها و دیفرانسیل قفل شونده جدید جایگزین شده‌‌اند. برای انتقال نیرو هم شما می‌توانید بین گیربکس 4 سرعته اتوماتیک و 5 سرعته دستی انتخاب کنید. تغییرات دیگری هم ایجاد شده. اما ما شدیدا تحت تاثیر تایرهای تویو تایر 40 اینچی قرار گرفتیم!

تغییرات داخل کابین

همچنین یک وینچ هم در جلوی خودرو قرار گرفته که در موقع خاص به کارتان بیاید. داخل کابین با چرم مطبوعی تزئین شده. فرمان چوبی دوست داشتنی هم از دیگر تغییرات داخل کابین است. همچنین کابین به سیستم تهویه، سیستم بلندگوی استریو و بلوتوثی و درگاه شارژ مجهز شده.

در مجموع بیش از 2000 ساعت صرف بازسازی و جمع کردن این خودرو شده. نظر شما چیست؟ چنین خودرویی را ترجیح مکی‌دهید یا یک سوپرکار مدرن را؟

گالری تصاویر

منبع: top gear

این پست را برای دوستان‌تان بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *