جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به اتوپیا خوش آمدید!
اینجا همه چیز از زبان ماشین‌بازها گفته می‌شود!

آلفا رومئو جولیا نیمی کلاسیک، نیمی مدرن

آلفا رومئو جولیا نیمی کلاسیک، نیمی مدرن

اتوپیا – کلاسیک ها همیشه از نظر طراحی جذاب بوده‌اند. حالا چه می‌شود اگر ظاهر آلفا رومئو کلاسیک را حفظ کنیم و فنی یک ماشین مدرن را جایگزین؟ جواب اینکه نتیجه بسیار جذاب از کار درمی‌آید. با بررسی این خودرو همراه ما باشید.

قوای محرکه این آلفا رومئو

نمای کلی از باطری جدید

این خودرو با پیشرانه الکتریکی جدید حالا 518 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. که بسیار قابل توجه است. چون آلفا رومئو جولیا کلاسیک فقط 192 اسب بخار قدرت داشت. اما این تمام ماجرا نیست. شرکت توتم (totem) این امکان را در اختیار خریداران قرار داده تا بتوانند لانچ کنترل و یک حالت دریفت زدن را برای این خودرو سفارش دهند.

شاسی جدید

آلفا رومئو جولیا نیمی کلاسیک، نیمی مدرن
شاسی جدید این ماشین

به گفته توتم شاسی قدیمی آلفارومئو تحمل این همه قدرت و گشتاور خروجی را نداشت. به طوری که در سرعت های بالا با وجود شتاب جانبی وارده از هم می‌پاشید! بنابراین تیم این شرکت بدنه ماشین اصلی را به طور کامل پیاده کرد و ساختار شاسی را مورد بازبینی قرار داد.

مشخصات فنی

توتم می‌گوید این آلفا رومئو صفر تا صد را در 3.4 ثانیه پر می‌کند. و این شتاب‌گیری تا سرعت 250 کیلومتر بر ساعت ادامه دارد.

پیمایش این خودرو هم 360 کیلومتر با یکبار شارژ عنوان شده.

طراحی بدنه آلفا رومئو جولیا ساخته توتم

آینه های جانبی فوق‌العاده این آلفا رومئو

همه این ها را کنار بگذاریم، هیچ چیز این ماشین به خوبی طراحی بدنه‌اش نیست. بدنه‌ای که این بار تماما از فیبر کربن ساخته شده.

جلوی خودرو بسیار عریض تر شده. در حالی که خودرو در نمای عقب با وجود خطوط منحنی بدنه، اندکی ظریف تر دیده می‌شود.

چراغ های LED مدرن هم به متفاوت شدن طراحی بدنه کمکم بسزایی کرده‌اند.

طراحی داخلی

آلفا رومئو جولیا نیمی کلاسیک، نیمی مدرن
کابین زیبای این خودرو

ترکیب فیبر کربن با چرم صندلی ها، مقدار فراوانی چوب و یک فرمان momo تنها گوشه‌ای از زیبایی های طراحی داخلی این خودرو محسوب می‌شوند. حتی یک ترمزدستی مکانیکی هم دارید! همچنین استارت بدون کلید و … بسیار خب احتمالا شما تصمیم به خرید این خودرو گرفته‌اید!

قیمت آلفا رومئو توتم

قیمت این خودرو اما بسیار بالاست. یعنی 430 هزار یورو. و فقط 20 دستگاه از این الهه زیبایی ساخته خواهد شد. خب نظرتان چیست؟ این آلفا رومئو را ترجیح می‌دهید یا یک سوپرکار مدرن؟ برای ما کامنت کنید.

گالری تصاویر

منبع: top gear

این پست را برای دوستان‌تان بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *