جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به اتوپیا خوش آمدید!
اینجا همه چیز از زبان ماشین‌بازها گفته می‌شود!

زیباترین خودروهای کانسپت در تاریخ: قسمت سوم

زیباترین خودروهای کانسپت در تاریخ: قسمت سوم

اتوپیا – تماشای خودروهای کانسپت همیشه لذت بخش است. دلیلش آن است که دست طراحان آنها برای ایجاد اشکال عجیب بازتر است. اگر می‌خواهید زیباترین آنها را ببینید با ما همراه شوید.

جی ام X stiletto

زیباترین خودروهای کانسپت

در عصر فضا و در نمایشگاه خودروی نیویورک 1964 به نمایش در‌آمد. این کانسپت به یک تویوتا 2000GT شباهت دارد که با سرعت نور داخل سیاه چاله کش آمده!

خودروهای کانسپت کرایسلر

زیباترین خودروهای کانسپت

ایده این خودرو متعلق به دهه نود میلادیست. زمانی که طراحی خودروها نسبت به دهه های پیشین افت کرده بود و کسل کننده شده بود. اما باب لوتز، مدیر عامل وقت کرایسلر با ایده های طلایی آمد. یکی از آنها همین کرایسلر آتلانتیک بود. از نمونه های دیگر که بعدا تولید شدند می‌توان به دوج وایپر و پلیموث پرونتو اشاره کرد.

لینکلن futura

زیباترین خودروهای کانسپت

این خودرو را جایی ندیده‌اید؟ بله درست حدس زدید این خودرو اولین بت موبیل شد! این خودرو چشم انداز خاصی را در مورد آینده برند لینکلن ارائه نکرد. البته بجز ابروهای چراغ های جلو. ولی برعکس همه خودروهای کانسپت آن دوران قابل راندن بود. و برای همین شانس این را پیدا کرد که نقش اول فیلم های بتمن باشد. البته بعد از خود بتمن!

دوج flitewing

زیباترین خودروهای کانسپت در تاریخ

طراحی شده توسط استودیو ایتالیایی “گیا”. باحال بودن ایتالیایی این خودرو در خیلی مشخصات این خودرو خودش را نشان می‌دهد. از جمله درهای بازشونده رو به بالا موسوم به “گالوینگ.

خودروهای کانسپت مرسدس بنز C111

زیباترین خودروهای کانسپت در تاریخ: قسمت سوم

اوایل دهه هفتاد میلادی تقریبا هیچ خودروی آلمانی با طراحی خارق‌العاده رونمایی نشده بود. بنابراین مرسدس احساس خطر کرد و این خودرو را در دو سری به نمایش درآورد. ای خودرو با طرح کلی موشک مانندش و درهای گالوینگ انصافا خوش درخشید.

ادامه دارد…

منبع: car and driver

این پست را برای دوستان‌تان بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *