جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به اتوپیا خوش آمدید!
اینجا همه چیز از زبان ماشین‌بازها گفته می‌شود!

ورود طراح خودروهای جگوار به عرصه شبیه ساز اتومبیل رانی

ورود طراح خودروهای جگوار به عرصه شبیه ساز اتومبیل رانی

اتوپیا -یان کالوم، طراح خودروهای جگوار، حالا یک ست شبیه ساز اتومبیل رانی طراحی کرده است! مشخصات این ست را در این مطلب بخوانید.

اگر در آینده روزی رسید که دستگاه توستر خانه شما از فیبر کربن ساخته شده بود و از ساختاری مشابه یک خودروی فرمول یک بهره می‌برد، به خاطر شرکت prodrive است. این غول فعال در زمینه موتوراسپرت و مهندسی از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می‌سازد!

ورود طراح خودروهای جگوار به عرصه شبیه ساز اتومبیل رانی
یان کالوم در حال تست این سیستم

و اما اخیرا این شرکت پیشتاز در زمینه مهندسی خودرو با یکی از طراحان خوشنام خودرو همکاری کرده و نتیجه‌اش را هم مشاهده می‌کنید. یک اثر هنری که کاربردی هم هست و با آن می‌توان حرفه رانندگی خود را چندین پله ارتقا داد.

ورود طراح خودروهای جگوار به عرصه شبیه ساز اتومبیل رانی
نمای کلی ست

ما رشد فوق‌العاده ‌ای را در رشته شبیه ساز اتومبیل رانی دیدیم. به ویژه در دوران قرنطینه. ولی این رشته خیلی بیشتر از اینها پتانسیل دارد. به نوعی به رانندگان جوانی که بودجه کمی برای ورود به رشته های موتوراسپرت دارند فرصت برابری می‌دهد تا در کنار نامداران این رشته رقابت کنند. و حتی درآمد کسب کنند.

دیوید ریچاردز، بنیان گذار شرکت prodrive

داخل شاسی فیبر کربن یکپارچه این شبیه ساز اتومبیل رانی یک مانیتور 49 اینچ و یک صندلی ارگونومیک قرار گرفته که به کاربر این امکان را می‌دهد تا با راحتی رانندگی کند.

داخل شاسی

ما از پیانوی داخل خانه ریچاردز برای طراحی این ست الهام گرفتیم! به جرئت می‌توانم بگویم ما سطح طراحی سیستم های شبیه ساز اتومبیل رانی را از سالن آرکید به آلبرت هال بردیم!

یان کالوم
فرمان جذابل این ست

منبع: top gear

نظر شما چیست؟ با قیمت 39 هزار پوندی این ست ترجیحتان خرید این سیستم است یا یک خودروی میان‌رده؟

این پست را برای دوستان‌تان بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *