جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به اتوپیا خوش آمدید!
اینجا همه چیز از زبان ماشین‌بازها گفته می‌شود!

بدترین و بهترین ماشین‌های 2022 از دید جرمی کلارکسون

بدترین و بهترین ماشین‌های 2022 از دید جرمی کلارکسون: بدترین ها

اتوپیا – تصور کردن اینکه جرمی کلارکسون چطور وقت می‌کند نقد و بررسی خودرو بنویسد دشوار است. در کنار مدیریت یک مزرعه وسیع با همه ملحقاتش (فروشگاه و رستوران بار) او همزمان در گرند تور ایفای نقش می‌کند. و همچنین برای drivetribe و ساندی تایمز محتوا تولید می‌کند!

در ادامه با ما همراه باشید تا بدترین ماشین های سال میلادی 2022 را به انتخاب جرمی کلارکسون ببینیم.

بدترین ها

5. مرسدس بنز E63 S AMG estate

یک مرسدس استیشن و v8؟ تازه amg هم هست! تا اینجای کار به نظر می‌رسد ماشین مورد علاقه کلارکسون باشد. ولی نه! او صندوق غقب بزرگ این ماشین را پسندید و از شتاب بالایش خوشش آمد. اما با وجود سیستم الکترونیک ماشین صندلی او به سمت فرمان پرتاب شد. و جناب جرمی کلارکسون نتیجه گرفت که این خودرو مورد اعتماد نیست!

4. لکسوس ES300H

به نظر کلارکسون، این روزها راندمان و آلایندگی پایین جای قدرت و زیبایی را در معیارهای انتخاب ماشین گرفته. و این را می‌شود از انتخاب این لکسوس به عنوان یکی از خودروهای برتر سال فهمید. او در ادامه این مدل لکسوس را ” تویوتا پرایس با کت و شلوار” توصیف کرد و از کندی آن به شدت انتقاد کرد.

البته او اضافه کرد در کل این خودرو کیفیت ساخت خوبی دارد و دردنیایی پر از طرفداران محیط زیست و دوچرخه سواران غرغرو انتخابی منطقی به نظر می‌رسد!

3. کیا اسپورتیج

کیا اسپورتیج جدید موفق به برنده شدن دو جایگاه در لیست ماشین های برتر سال به انتخاب ساندی تایمز شد. اما نتوانست دل جرمی کلارکسون را ببرد! او از سرعت کم و هنلینگ بد این خودرو انتقاد کرد. ادعا کرد هیچکس یک SUV کره‌ای را به خاطر عملکرد سواریس نمی‌خرد پس نظر من در مورد سواری این خودرو اهمیتی ندارد!

2. فولکس واگن T – ROC R

جرمی کلارکسون در ابتدا سواری این خودرو را با وجود سیستم تعلیق سفت “خرد کننده ستون فقرات و دندان” دانست. سپس یادآوری کرد که با قیمت پایه 51 هزار پوندی می‌توان یک فولکس واگن گلف R خرید و حدود 10 هزار پوند هم پس انداز کرد.

1. واکسهال آسترا

کلارکسون خاطر نشان کرد که هیچ کس تا به حال از روی علاقه واکسهال نخریده است. حتی نمونه های سریعتر و زیباتر امروزی را. در ادامه گفت این خودرو با پیشرانه 1.2 لیتری سه سیلندر روی فولکس واگن بیتل قدیمی را در کند بودن سفید می‌کند!

نظر شما چیست؟ با انتخاب های جرمی کلارکسون موافق هستید؟ برای ما کامنت کنید که به نظر شما کدام خودروها امسال بدترین بودند؟

ترجمه اختصاصی اتوپیا از: driving.co.uk

برای “بهترین خودروهای سال 2022 به انتخاب جرمی کلارکسون” با ما همراه باشید.

این پست را برای دوستان‌تان بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *