جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به اتوپیا خوش آمدید!
اینجا همه چیز از زبان ماشین‌بازها گفته می‌شود!

راهنمای تماشای رالی داکار 2023

راهنمای تماشای رالی داکار 2023 + لینک تماشای مسابقات

اتوپیا – با شروع سال جدید میلادی، رالی داکار 2023 هم به زودی آغاز خواهد شد. اگر شما هم می‌خواهید در مورد این نمایش خطرناک بیشتر بدانید با ما همراه شوید. ?

رالی داکار چیست؟

راهنمای تماشای رالی داکار 2023

خیلی خلاصه شکنجه! هم برای ماشین ها و هم برای آدم ها. رالی داکار پدر مسابقات رالی استقامت محسوب می‌شود. یک رویداد 6000 مایلی که سالانه در خطرناک ترین نقاط کره زمین برگزار می‌شود. هدف این رویداد این است که استقامت راننده و خودروها را به چالشی جدی بکشد. شرکت کنندگان با سرعتی دیوانه وار به رقابت در صحرا و. جنگل می‌پردازند. به پایان رساندن رالی داکار به تنهایی یک دستاورد عظیم محسوب می‌شود. وقتی که شما پرچم پایان را ببینید بدین معنیست که باید دوستانتان را سور بدهید!

چطور استارت خورد؟

راهنمای تماشای رالی داکار 2023

ماجرا از آنجایی شروع شد که یک یارویی به اسم thierry sabine سوار بر موتورسیکلت، وسط صحرای لیبی گم شد! همین اتفاق منبع الهامی برای او شد تا رالی داکار راه‌اندازی شود. وقتی به زادگاهش یعنی فرانسه بازگشت، اینطور نتیجه گرفت که چون از مرگ نجات یافته باید در مکان هایی خطرناک تر از صحرای لیبی مسابقه بدهد!

اولین مسابقه رالی داکار کجا برگزار شد؟

مسابقه پاریس-داکار در سال 1978 برگزار شد. اما نکته اینجاست که رالی داکار دیگر در حوالی داکار برگزار نمی‌شود! آنهم به خاطر حملات تروریستی که آن سال ها در موریتانی صورت گرفت. از آن زمان به بعد، رالی داکار در آمریکای جنوبی برگزار شد. تا امسال که برای اولین بار رالی داکار 2023 در عربستان سعودی برگزار خواهد شد.

خودروهای شرکت کننده در این رویداد کدامند؟

در مجموع 310 خودرو در مسابقه امسال شرکت خواهند کرد. این 310 دستگاه شامل 108 موتورسیکلت، 67 ماشین، 58 باگی، 42 کامیون، 26 ماشین کلاسیک و 21 خودروی ATV می‌شود.

از کجا رالی داکار 2023 را تماشا کنم؟

از همین لینک! به همین سادگی، به همین خوشمزگی!

https://sportshub.stream/racing-live-streamz/

منبع: تاپ گیر

این پست را برای دوستان‌تان بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *