جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به اتوپیا خوش آمدید!
اینجا همه چیز از زبان ماشین‌بازها گفته می‌شود!

آشنایی با انواع موتورسیکلت کاستوم

آشنایی با انواع موتورسیکلت کاستوم: قسمت اول

اتوپیا – در مورد تیونینگ اتومبیل زیاد شنیده‌ایم. اما به عنوان یک عشق موتور باید بدانید که دنیای تیونینگ موتورها هم به همان اندازه گسترده است! در ادامه انواع موتورسیکلت کاستوم را با هم بررسی می‌کنیم.

Bagger

بگر ها در دهه 60 میلادی در ایالات متحده و بریتانیا ظهور کردند. این موتورسیکلت ها با محفظه بار بزرگ و پدال های پایینشان شناخته می‌شوند.

street tracker

آشنایی با انواع موتورسیکلت کاستوم: قسمت اول

این مدل از انواع موتورسکلت کاستوم ترکیبی از موتورهای آفرودر و خیابانی را ارائه می‌دهند. قسمت جلوی آنها معمولا استایل خیابانی تری دارد و گلگیر هم ندارد. دوشاخه فرمان این موتورها عریض طراحی می‌شوند. همچنین داشتن یک پلاک که روی آن شماره موتور نوشته شده از ویژگی های این نوع موتورهاست.

بابر

بابرها از انواع موتورسیکلت کاستوم، ابتدا در دهه 40 میلادی رواج پیدا کردند. بابرها همزمان کشیده هستند و ارتفاع کمی دارند. همچنین تایرهای موتورهای بابر قدری قطور تر از انواع استاندارد می‌باشد. بابرها معمولا با رنگ های مات نقاشی می‌شوند.

کافه ریسرها

داستان موتورهای کافه ریسر در نوع خود جالب است. مشتری های کافه در دهه 50 در بریتانیا بعد از اینکه گپ و گفتشان در کافه تمام می‌شد، با هم مسابقه می‌دادند. از همین رو این انواع موتورسیکلت کاستوم را کافه ریسر نامیدند! از ویژگی این نوع موترها می‌توان به دنباله کوتاه زینشان و وزن کم اشاره کرد.

Brat style

برت ها برای اولین بار در ژاپن پدیدار شدند و همزمان بعضی از ویزگی های کافه ریسر ها و بابر ها را دارا هستند.

شما کدام سبک تیونینگ موتورسیکلت را می‌پسندید؟ ?

ادامه دارد…

ترجمه اختصاصی اتوپیا از: acmotos

این پست را برای دوستان‌تان بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *