جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به اتوپیا خوش آمدید!
اینجا همه چیز از زبان ماشین‌بازها گفته می‌شود!

اکسسوری بوگاتی: یک تخم مرغ با قیمت 160 هزار پوند!

جدیدترین اکسسوری بوگاتی: یک تخم مرغ با قیمت 160 هزار پوند!

یکی از گرانترین خودروسازها با یک برند جواهرسازی همکاری کرده است. حاصل این همکاری اکسسوری بوگاتی است برای نوکیسه هایی که زیادی پول دارند! و این اکسسوری چیزی ست که هر نوکیسه‌ای آرزوی داشتن آن را دارد. یعنی تخم مرغ!

حالا برای چه تخم مرغ را به عنوان اکسسوری بوگاتی انتخاب کرده‌اند؟

جدیدترین اکسسوری بوگاتی: یک تخم مرغ با قیمت 160 هزار پوند!

بهتر است ابتدا بپرسیم این تخم مرغ به چه درد هر کسی می‌خورد؟ جواب: هیچ! و اما سوال بعدی را میتوان اینطور پاسخ داد: چون به عقیده جواهرساز قرن نوزدهم “کارلو بوگاتی” تخم مرغ خالص ترین شکل طبیعت است. به عبارت ساده تر چون پدر اتوره بوگاتی تخم مرغ خیلی دوست داشت!

رسید هم به مشتری ارائه می‌شود؟

جدیدترین اکسسوری بوگاتی: یک تخم مرغ با قیمت 160 هزار پوند!

این سوال احمقانه است چون خود این محصول برای کسانی ساخته شده که نمی‌دانند با پول خود چه کنند. جواب بله است. اگر دو تا از این تخم مرغ ها را با هم بخرید(!) به شما NFT همین محصول ارائه می‌شود که می‌توانید آن را به عنوان رسید هم استفاده کنید.

در باب خواص تخم مرغ

البته باید گفت که این پاراگراف بیشتر در مورد این است که این اکسسوری چه جزئیاتی دارد. ولی خب شما می‌توانید این حقایق را به عنوان خواص تخم مرغ هم در نظر بگیرید!

پوسته تخم مرغ ساخته شرکت ASPREY از فیبر کربن ساخته شده. پایه آن از نقره استرلینگ. و روی پوسته تخم مرغ برلیان کار شده. همچنین فیل های رقصان معروف بوگاتی روی پوسته تخم مرغ به چشم می‌خورند.

نظر شما چیست؟ ترجیح میدهید این تخم مرغ را بخرید یا یک فراری؟

ترجمه اختصاصی اتوپیا از تاپ گیر

این پست را برای دوستان‌تان بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *