جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به اتوپیا خوش آمدید!
اینجا همه چیز از زبان ماشین‌بازها گفته می‌شود!

ماشین رادیو کنترلی که می‌توانید با آن در جاده برانید!

ماشین رادیو کنترلی که می‌توانید با آن در جاده برانید! + ویدئو

اتوپیا – تا به حال شده بخواهید سوار یک ماشین رادیو کنترلی شوید؟ احتمالا نه! ولی خب یک شرکت سازنده ماشین های دست ساز این ایده را عملی کرده است! این شرکت little car co نام دارد. کارش اینست که از روی ماشین های کلاسیک گران قیمت مدل هایی با مقیاس 75 درصد می‌سازد که همچنان قابل راندن باشد. اینبار دست روی یک ماشین RC گذاشته و آن را بزرگ کرده!

این باگی چه چیزی در چنته دارد؟

ماشین رادیو کنترلی که می‌توانید با آن در جاده برانید! + ویدئو

با خرید این باگی که از روی یک ماشین رادیو کنترلی محبوب ساخته شده این چیزها گیرتان می‌آید. یک فریم فضایی دارید که به اندازه کافی برای دو بزرگسال جا دارد. همچنین صندلی های ریس کبرا. یک موتور الکتریکی 40 اسب بخاری به اضافه هشت باتری ماژولار که روی هم 15 کیلو وات نیرو تولید می‌کنند. این بدین معناست که شما می‌توانید تقریبا 110 کیلومتر آفرود برانید یا 200 کیلومتر روی جاده.

ترمز برمبو، فنرهای ایباخ و کمک فنرهای تنظیم شونده ساخت bilstein از جمله متعلقات آفرودی این ماشین هستند. همچنین لاستیک های مکسس 14 اینچی روی این باگی بسته شده.

ماشین رادیو کنترلی در کنار باگی

ماشین رادیو کنترلی که می‌توانید با آن در جاده برانید! + ویدئو
باگی در کنار ماشین رادیو کنترلی تامیا

صرف نظر از مالیات و هزینه ارسال، این خودرو 35 هزار پوند قیمت دارد که رقم بالایی محسوب می‌شود. اما این را بدانید که یک ماشین کنترلی تامیا به عنوان اشانتیون برای شما در نظر می‌گیرند!

ویدئوی نقد و بررسی

ترجمه اختصاصی اتوپیا

منبع: تاپ گیر

این پست را برای دوستان‌تان بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *