جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به اتوپیا خوش آمدید!
اینجا همه چیز از زبان ماشین‌بازها گفته می‌شود!

بهترین سریال‌های جیمز می

بهترین سریال‌های جیمز می

اتوپیا – کنار هم گذاشتن جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می، بدون شک یکی از بهترین تصمیمات تاریخ BBC بود. شاید هرکدام از بینندگان با یکی از این سه نفر همذات‌پنداری بیشتری کنند، اما در نهایت ترکیب این سه نفر است که فرمول جادویی تخت گاز را ساخت. با کنار گذاشتن هر کدام از این سه نفر، تعادل ظریف این مجموعه به‌هم میخورد. اما بعد از تماشای تخت‌گاز و گرند تور، علاقه‌مندان این سریال‌ها به دنبال مجموعه‌های مشابه می‌گردند. و اولین چیزی که به ذهن می‌رسد، سریال‌های دیگر مجریان این برنامه‌هاست. ما این مسیر را برای شما طی کرده‌ایم و می‌خواهیم بهترین‌های این سه تفنگدار را به شما معرفی کنیم. برای اولین قسمت به سراغ کاپیتان کند رفتیم! این شما و این بهترین‌ سریال های جیمز می:

5- آزمایشگاه جیمز می

این “جیمز می‌ترین”! ساخته‌ی جیمز می است. احتمالا بهشت در نظر می یک آزمایشگاه بزرگ است. اینجا او کاپیتان یک آزمایشگاه است و سعی می‌کند برای مشکلات ساده‌ی روزمره، راه‌حل‌های علمی پیدا کند. اگر به آزمایش‌های علمی علاقه دارید با جیمز همراه شوید.

4- بهترین سریال های جیمز می: Oh Cook!

اگر دنبال‌کننده‌ی این سه نفر هستید، حتما می‌دانید که آشپزی در کنار اتوموبیلرانی، دیگر علاقه‌ی مشترک آنهاست. احتمالا شور آشپزی در جیمز می از دو یار دیگرش بیشتر است. در حدی که بعد از بازنشستگی از گرند تور، یک شوی آشپزی ساخته! لازم نیست آشپز حرفه‌ای باشید تا از این مجموعه لذت ببرید. کافیست کمی شکمو باشید!

3- داستان‌های اسباب‌بازی با جیمز می

یک مجموعه دیگر از تیم “آزمایشگاه جیمز می” با یک تفاوت. این بار این گروه روی یک موضوع مشخص تمرکز کرده‌اند: اسباب‌بازی. هدف آنها فقط بازی با این اسباب‌بازی‌های قدیمی نیست. آنها این اشیای نوستالوژیک را به آزمایشگاه می‌برند تا آنها را بازآفرینی و تقویت کنند. یک خانه‌ی واقعی که تماما از لگو ساخته شده! اگر باور نمی‌کنید این مجموعه را ببینید.

2- مرد ما در ژاپن / ایتالیا / هند / …

بعد از جمع شدن چادر گرند تور، هر کدام از این سه دوست به راهی رفتند. می ترجیح داد ماشین را در خانه بگذارد و به گشت و گذار در دنیا ادامه بدهد. این بار نیازی به تخت‌گاز راندن نیست. می‌شود هر جا توقف کرد و لذت برد. خبری از جرمی و ریچارد هم نیست که تفریحات جیمز را مسخره کنند. پس می‌تواند با خیال راحت به مکان‌های تاریخی مورد علاقه‌اش برود و خود را در فرهنگ این کشورها غرق کند! تماشای این مجموعه از سریال های جیمز می احتمالا برای همه لذت‌بخش خواهد بود.

1- بهترین سریال های جیمز می: ماشین‌های مردم

بهترین سریال‌های جیمز می

این مجموعه را قبلا در اتوپیا معرفی کرده‌ایم. “ماشین‌های مردم” در واقع یک Spin-off از تخت گاز و با همان تیم شبکه BBC است. به طور خلاصه: یکی از بهترین سریال‌های ماشینی و یک بررسی فوق‌العاده سرگرم‌کننده و درخشان. (ایده “دوشنبه‌های تاریخی” اتوپیا از همین مجموعه آمد.) اگر دنبال سریالی شبیه تخت‌گاز هستید ماشین‌های مردم را از سایت اتوپیا تهیه کنید.

این پست را برای دوستان‌تان بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *