جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به اتوپیا خوش آمدید!
اینجا همه چیز از زبان ماشین‌بازها گفته می‌شود!

6 تا از شگفت انگیزترین حرکات نمایشی با موتور در سینما + ویدئو

6 تا از شگفت انگیزترین حرکات نمایشی با موتور در سینما + ویدئو

اتوپیا – می‌دانیم این روزها بدلکاری جایش را به پرده سبز و جلوه های ویژه داده است. اما باور کنید این 6 تا صحنه از شگفت انگیزترین حرکات نمایشی با موتور هستند که تابحال دیده‌اید! پس اگر شما هم شیفته هیجان و آدرنالین و موتورسیکلت هستید این مطلب را از دست ندهید.

6. حرکات نمایشی با موتور استیو مک کوئین – فرار بزرگ (1963)

ترس و وحشت جنگ جهانی دوم الهام بخش فیلم های بسیاری بوده است. در این فیلم، استیو مک کوئین نقش یک افسر آمریکایی را بازی می‌کند که از اردوگاه اسرای ارتش آلمان فرار می‌کند. او توسط سربازان بی‌شماری تعقیب می‌شود در حالی که یک موتورسیکلت ب ام و R75 را می‌راند. در یکی از صحنه های فیلم، بدلکار این بازیگر، یعنی باد انکینز یک پرش نفس گیر انجام می‌دهد!

5. آرنولد شوارتزنگر و پیتر کنت – ترمیناتور 2 (1991)

در ادامه فیلم پادآرمانشهری ترمیناتور، آرنولد یک دیالوگ معروف می‌گوید: ” لباس هات، چکمه هات و موتورسیکلتت رو میخوام”. و از اینجا به بعد صحنه های حرکات نمایشی با موتور شروع می‌شود.

حتی پس از 25 سال، واقع‌گرایی این سکانس خیره‌کننده است.

4. دنیل کریگ و رابی مدیسون – اسکای فال (2012)

حیمز باند را همه به صحنه های تعقیب و گریزش می‌شناسیم. اما در این فیلم این صحنه ها به اوج خودش رسیده است. فکر نکنم توضیح دیگری لازم باشد!

3. تام کروز: ماموریت غیرممکن (2015)

فرنچایز ماموریت فیر ممکن با بازیگری تام کروز اکنون 20 ساله شده. سوار بر یک موتور ب ام و s1000 و بدون کلاه کاسکت، تام کروز درگیر یک تعقیب و گریز بدون توقف در آزادراه و البته تپه های مراکش می‌شود. و حتی در حال آویزان شدن از هواپیما هم باحال و یه اصطلاح کول به نظر می‌رسد!

2. حرکات نمایشی با موتور تام هاردی و بقیه: مکس دیوانه (2015)

خوشبختانه در این بازسازی، تدارکاتچی بدلکاری، گای نوریس تصمیم گرفت از پرده سبز استفاده نکند. اینطور شد که ما شاهد یک ناوگان عظیم از رانندگان و موتورسواران در صحرای نامیبیا هستیم!

1. ماتریکس (2003)

در دنیای ماتریکس پر از پیچش زمان است. اما چطور می‌شود اگر یک پیچش با موتورسیکلت را هم شاهد باشیم؟

در این صحنه، دبی ایوانز راننده بدلکار پشت یک دوکاتی 996 می‌نشیند و یک پرش واقعا ترسناک را برفراز (!) یک کامیون با موفقیت به پایان می‌رساند.

ترجمه اختصاصی از : redbull.com

این پست را برای دوستان‌تان بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *