جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به اتوپیا خوش آمدید!
اینجا همه چیز از زبان ماشین‌بازها گفته می‌شود!

چند توصیه برای اینکه چطور بلاگر ماشین شویم

چند توصیه برای اینکه چطور بلاگر ماشین شویم

اتوپیا – این روزها همه می‌توانند بلاگر شوند! اما اگر به ماشین علاقه دارید در آن صورت باید بلاگر ماشین شوید. ما اینجا همه فوت و فن های این کار را به شما می‌گوییم!

1. توصیه اول اینست که توصیه‌های قدیمی را فراموش کنید!

چند توصیه برای اینکه چطور بلاگر ماشین شویم

اگر از یک نفر خبره در کار مقاله نویسی خودرو بپرسید که برای بلاگر ماشین شدن چه چیزی لازم است او احتمالا هزار جور کار برای شما ردیف می‌کند! اول فلان وسایل را بخر. بعد برو به بهمان شرکت تقاضای کار بده. ولی بگذارید راحتتان کنم، توصیه های قدیمی اغلب دیگر کارایی ندارند. واقعیت اینجاست که فضای مجازی شکل صنعت ژورنالیسم را به کلی تغییر داده است. و این تغییر ادامه خواهد داشت. اما چند توصیه ریز هستند که همیشه کاربرد خواهند داشت.

2. برای بلاگر ماشین شدن بنویسید، محتوا تولید کنید و محتوا تولید کنید.

چند توصیه برای اینکه چطور بلاگر ماشین شویم

یادتان باشد این عکس تزئینی است! پس فکر نکنید برای شروع کار ابرار های جورواجور نیاز دارید. فقط شروع کنید به نوشتن. در سایتتان بنویسید. سایت ندارید؟ در شبکه های اجتماعی مطلب منتشر کنید. اوایل کار ممکن است بازخورد چندانی نگیرید. مهم نیست. شما سبک خود را پیدا کنید. ببینید که در مورد چه چیزی حرفی برای گفتن دارید و در وهله بعد ترندهای روز را بشناسید. سپس می‌توانید بفهمید که چه چیزهایی را می‌دانید که مردم می‌خواهند ببینند یا بخوانند.

3. ایده‌های نو ارائه دهید.

پس از اینکه کمی روی غلتک افتادید، انگیزه خواهید گرفت و ذهنتان بازتر خواهد شد. با ذهن باز می‌توانید ایده‌های نوآورانه ارائه کنید و باز هم بازخورد مثبت بگیرید. یادتان باشد اگر کاری نکنید انگیزه‌ای نمی‌گیرید پس باید دائم به دنبال ایده‌های نو بگردید.

4. از ابزار در دسترس استفاده کنید.

حالا به جایی می‌رسید که می‌توانید ابزار کارتان را گسترش دهید. دوربین عکاسی یا فیلم برداری تهیه کنید یا اشتراک یک نرم‌افزار تولید مختوا مثل CANVA را بخرید. اما یادتان باشد که عجله نکنید. بعدا می‌توانید لوازم بخرید اما برخی ایده‌ها تاریخ مصرف دارند!

5. برای بلاگر ماشین شدن، ظاهر کار مهم است؛ آن را دریابید.

چند توصیه برای اینکه چطور بلاگر ماشین شویم

شما ممکن است بهترین ایده‌ها را در سر داشته باشید. اما اگر نتوانید جزئیات بصری را اجرا کنید، چندان بازخورد نگیرید. بهترین کار اینجا اینست که با یک عکاس یا فیلم‌بردار شریک شوید.

6. یک بلاگر ماشینِ زن باشید!

الکس هرشی ملقب به supercarblondie

خب این چیزی نیست که بتوانید در مورد آن کاری انجام دهید. مگر اینکه بخواهید عمل تغییر جنسیت انجام دهید! صرفا می‌گوییم اکثر بلاگرهای ماشین مرد هستند. و شما به عنوان یک خانم در این صنعت خیلی دستتان جلوتر است. برای مثال الکس هرشی ملقب به supercarblondie در صفحات مجازی بیش از 100 میلیون دنبال کننده دارد!

7. برای بلاگر ماشین شدن، روی فن بیانتان کار کنید.

اگر شما توانایی این را داشته باشید که جلوی دوربین اجرا کنید، همین حالا از کسی که این کار را انجام نمی‌دهد جلو هستید. برای اینکار راهی ندارید جز اینکه جلوی دوربین حاضر شوید!

8. ارتباطاتتان را گسترش دهید.

در ادامه توصیه قبلی، باید بگوییم که از رقبا نترسید! با آنها صحبت کنید و با آنها هم همکاری کنید. آنها دشمنان شما نیستند!

9. برای اتوپیا بنویسید!

در نهایت اینکه برای شروع کار می‌توانید مطالبتان را برای ما ارسال کنید تا با نام خودتان منتشر شوند! چه از این بهتر؟

این پست را برای دوستان‌تان بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *