جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به اتوپیا خوش آمدید!
اینجا همه چیز از زبان ماشین‌بازها گفته می‌شود!

نظر کاربران فضای مجازی راجع به کیفیت نازل خودروهای داخلی ?

نظر کاربران فضای مجازی راجع به کیفیت نازل خودروهای داخلی ?

اتوپیا – اگر تابحال خودتان یا یکی از دوستانتان صاحب خودروهای داخلی بوده، احتمالا کیفیت نازل آنها باعث شگفتی و بعضا مایه خنده شما شده می‌شود! ما در این مطلب به سراغ ویدئوهای ارسالی کاربران فصای مجازی رفتیم تا نظر آنها را جویا شویم.

نداشتن یک جالیوانی ساده در خودروهای داخلی دنا

دنا ماشین به اصطلاح لوکس ایران خودرو محسوب می‌شود که به عنوان جایگزین سمند معرفی شد. اما ویدئویی از یک کاربر به دست ما رسیده که نشان می‌دهد این خودرو حتی آپشن ساده‌ای مثل جالیوانی هم ندارد!

داخل تارا، محصول جدید ایران خودرو از مواد بازیافتی استفاده می‌شود!

البته که تارا، محصول جدید ایران خودرو نیز از دیدرس کاربران دور نمانده است! کاربری در مورد تارا در ویدئوی زیر شفاف‌سازی می‌کند که پیشنهاد می‌کنیم حتما ببینید.

جزئیات خطاب به خودروهای داخلی زامیاد: آیا من برای تو یک لطیفه هستم؟!

زامیاد کارون را گروه خودروسازی زامیاد به عنوان جانشین نیسان جونیور یا همان وانت آبی خودمان معرفی کرده بود. در حالی که قرار بود کیفیت این خودرو نسبت به نیسان 60 ساله بالاتر باشد، اما ظاهرا اینطور نیست. گروه زامیاد کلا اعتقادی به جزئیات ندارد و به طور مثال… بسیار خب بیایید از زبان خریدار بشنویم.

دنا در برابر پیکان 50 و چند ساله!

خب تا اینجا فهمیدیم که دنا چندان از لحاظ امکانات کامل نیست. اما طبعا انتظار می‌رود از یک ماشین سواری که در 50 سال پیش هم اقتصادی محسوب می‌شده محکم‌تر باشد نه؟ ویدئوی زیر را ببینید و بعد خودتان قضاوت کنید.

نظر شما

در نهایت اگر تجربه استفاده یا حتی سوار شدن خودروهای داخلی را دارید (که حتما دارید!) نظرتان را با ما در میان بگذارید. یا حتی می‌توانید ویدئوهای خود را برای اینستاگرام یا واتس اپ یا تلگرام ما ارسال کنید تا با نام خودتان به اشتراک بگذاریم.

پس از کامنت گذاشتن و اشتراک گذاری فراموشتان نشود!

این پست را برای دوستان‌تان بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *