جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به اتوپیا خوش آمدید!
اینجا همه چیز از زبان ماشین‌بازها گفته می‌شود!

5 موتور انیمه معروف

5 موتور انیمه معروف

اتوپیا – انیمه (در تعقیب و گریز‌های پرسرعت تا نبردهای حماسی) به تعدادی از چشم‌نوازترین موتورسیکلت‌ها در فرهنگ عامه جان بخشیده. موتورسیکلت‌ها ژانر مخصوص به خودشان را ندارند. اما قادر به خلق صحنه‌های اکشن به‌یادماندنی هستند. هیچ چیز نمی‌تواند به اندازه موتورسیکلت نماد سرعت، آزادی و روحیه‌ی شورشی باشد. آنها را نمی‌شود با هیچ چیز مقایسه کرد. نه شمشیرهای قدرتمند، نه لباس‌های مد روز. باحال‌ترین موتورسیکلت‌رانان در انیمه شخصیت‌های معمولی نیستند. آنها افسارگسیخته‌هایی هستند که همیشه دنبال دردسر می‌گردند. این شما و این 5 موتور انیمه:

5- موتور انیمه Yu-Gi-Oh!

5 موتور انیمه معروف - Yu-Gi-Oh!

مدل D-Wheel در در یو-گی-اه، موتورسیکلت منحصر به فردیست که به بازیکنان اجازه می‌دهد در بازی پرسرعت معروف به “توربو دوئل” با هم رقابت کنند. این دوئل‌های پرهیجان در یک پیست اختصاصی برگذار می‌شود که در آن راننده‌ها باید با حرکات نمایشی از رقبای خود پیشی بگیرند. این موتور هایبرید منحصر به فرد از آهن‌قراضه‌های بازیافتی ساخته شده و رنگ قرمز خاصی دارد.

4- موتور انیمه Fate/Zero

5 موتور انیمه معروف - Fate/Zero

شوالیه قدرتمند و شجاع Fate/Zero، سیبر، فقط برای مهارت‌های شمشیرزنی‌اش شناخته شده نیست.موتور Yamaha V-Max او هم به همان اندازه معروف است. این موتور درشت هیکل بازتاب کاملی از قدرت و عزم راسخ سیبر است. یک موتور قدرتمند با ظاهری سیاه که می‌تواند او را به سرعت بالایی برساند. غرش این موتور هم مرعوب‌کننده است و هم شوق‌افزا. به قلب دشمنانش ترس می‌آورد و برای دوستانش امیدبخش است.

3- Kino’s Journey – The Beautiful World

5 موتور انیمه معروف - Kino's Journey - The Beautiful World

یک انیمه جذاب که شما را به سفری در دنیای شگفتی‌ها و معماها می‌برد. ما داستان کینو را دنبال می‌کنیم. یک ماجراجوی جوان که سوار بر موتور قابل اطمینانش، “هرمس”، از جایی به جایی می‌رود. آنها با هم کشورهای مختلف را جستجو می‌کنند و با مردم، فرهنگ‌ها و چالش‌های مختلفی روبرو می‌شوند. هرمس بر اساس یکی از محبوب‌ترین مدل‌های موتورسیکلت جهان طراحی شده است: Brough Superior SS100.

2- انیمه Durara!

5 موتور انیمه معروف - durara

این انیمه دارای شخصیت‌های پیچیده و فراموش‌نشدنی بسیاریست. اما هیچ کدام به اثرگذاری Dullahan Celty نیست. او برگرفته از یک افسانه محلیست که از یک موتورسیکلت‌ران بی‌سر می‌گوید که سوار بر یک موتور سیاه و با موتور خاموش، در خیابان‌های ژاپن، به دنبال سرش می‌گردد! به نظر می‌رسد طراحی این موتور بر اساسYamaha V-Max Power Cruiser باشد. اما این یک مدل معمولی نیست! این موتور می‌تواند به شکل‌های مختلفی در بیاید. از جمله یک اسب!

1- موتور انیمه Akira

5 موتور انیمه معروف - akira

البته که موتور انیمه معروف آکیرا بهترین و به‌یادماندنی ترین در تاریخ انیمه است. این مدل که به “موتور کاندا” معروف است، نماد قدرتمندی از شورش و روحیه آنارشیستی این مجموعه است. این موتور با طراحی شیک و آینده-نگر خود، معرف دید پاد-آرمان‌شهری یک توکیو پسا-آخرالزمانیست. این موتور قرمز در تمام طول انیمه حضور دارد. و به عنوان یک نماد قدرتمند از میل کاندا به آزادی عمل می‌کند. سکانس نبرد خیابانی موتورها در خیابان‌های “توکیوی جدید” فراموش نشدنیست.

ترجمه اختصاصی اتوپیا از dualshockers

این پست را برای دوستان‌تان بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *