جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به اتوپیا خوش آمدید!
اینجا همه چیز از زبان ماشین‌بازها گفته می‌شود!

انیمه تویوتا : ماشین‌های دنده‌دستی به جنگ ماشین‌های خودران می‌روند!

در مجموعه انیمه «گریپ»، خودروهای GR تویوتا به مصاف آینده‌ خسته‌کننده خودروهای خودران می‌روند.

خلاصه داستان

شرکت تویوتا در اقدامی غیرقابل پیش‌بینی به انتشار یک مجموعه انیمه تازه به نام «گریپ» (چسبندگی) پرداخته است که در آن انواع تویوتاهای مدل GR برای نجات انسانیت در برابر خودروهای بدجنس خودران مبارزه می‌کنند؛ همان‌طور که انتظار می‌رود کلیشه‌ای!

انیمه تویوتا : ماشین‌های دنده‌دستی به جنگ ماشین‌های خودران می‌روند! + تریلر ?

این انیمه بر نسل بعدی علاقه‌مندان به خودروها مترکز می‌شود و داستان شخصیت مثبت اول یعنی «یاکانگ» را روایت می‌کند که می‌خواهد در برابر ارتشی از خودروهایی خودران ایستادگی کند. گویا این خودران‌ها قصد دارند هرگونه لذت رانندگی را از بین ببرند. به‌نوعی می‌توان آن‌ها را ارتش مرگ مجموعه «بازی تاج‌وتخت» دانست.

انیمه تویوتا : ماشین‌های دنده‌دستی به جنگ ماشین‌های خودران می‌روند! + تریلر ?

با توجه به تصاویر رسمی منتشر شده، کانگ با استفاده از انواع مدل‌های تویوتا GR که در اختیار دارد (یا ندارد) به مقابله با شرارت می‌پردازد. مدیر بازاریابی تویوتا در آمریکای شمالی، «تیموتی بلیس»، می‌گوید:

مجموعه سریع و خشن یکی از بهترین نمونه‌های آن دسته از برنامه‌هایی است که هنوز در حال تولید هستند و در آن‌ها، خودروها ستاره‌های نمایش قلمداد می‌شوند. ما با ساخت گریپ به‌دنبال پیروی کردن از همین قانون بودیم.

بلیس در ادامه صحبت‌هایش به اشاره می‌کند که احتمالا دو دستگاه تویوتا کلاسیک هم در برنامه حضور داشته باشند. رسانه تاپ‌گیر معتقد است دو خودروی یادشده احتمالا تویوتا ۲۰۰۰GT و سلیکا GT4 باشند که از میان مدل‌های GR سر بر می‌آورند.

داستان خودروهای خودران را نمونه‌های آینده‌نگرانه حوصله‌سربر معرفی می‌کند. خودروهای آینده‌نگرانه خودران هم طراحی تازه‌ای دارند و به هیچ شرکت واقعی طعنه نمی‌اندازند. اپیزود نخست این مجموعه ۵ قسمتی، روز دوشنبه منتشر شد و مانند بسیاری از سریال‌های دیگر که در شبکه‌های سینمای خانگی منتشر می‌شوند، با گذر زمان تکمیل و نهایتا از طریق وبگاه رسمی گریپ تویوتا دردسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. اگر شما گریپ را تماشا کردید، حتما نظر خود را  با بقیه کاربران هم در میان بگذارید.

Screenshot
انیمه تویوتا : ماشین‌های دنده‌دستی به جنگ ماشین‌های خودران می‌روند! + تریلر ?

ویدئوی تریلر انیمه تویوتا

ترجمه از پدال

این پست را برای دوستان‌تان بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *