جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به اتوپیا خوش آمدید!
اینجا همه چیز از زبان ماشین‌بازها گفته می‌شود!

عیدی های خودرویی

عیدی های خودرویی

اتوپیا – میخواهید نوروز امسال به کسی که عشق ماشین است عیدی بدهید ولی چیزی به ذهنتان نمی‌رسد؟ ما اینجا به شما کادوهای خودرویی معرفی می‌کنیم!

جاسوئیچی با طرح خودرویی

در بازار و سایت های خرید آنلاین جاسوئیچی های متنوعی به شکل قطعات خودرو وجود دارند. از جمله توربو، فرمان، کمک فنر، دنده و غیره. اینها قیمت کمی دارند که برای هدیه دادن مناسب اند. همچنین می‌شود تعدادی از آنها را خرید تا به شکل یک کلکسیون نگهداری کرد!

ثبت نام دوره پایه کارتینگ

عیدی های خودرویی - دوره کارتینگ

دوره پایه کارتینگ اصولی ترین راه برای شروع اتومبیلرانیست. اگر یک نفر بخواهد حرفه اتومبیلرانی را شروع کند، بهترین هدیه برای او همین است. در این دوره ها، به هنرجو مبانی تئوری، فنی، آمادگی جسمانی و البته میدانی اتومبیلرانی را آموزش می‌دهند.

لوازم اصلی اتومبیلرانی

لوازم اتومبیلرانی معمولا از تکنولوژی بالایی برخوردارند و البته گران هم هستند. اما اصلی ترین ها شامل کلاه کاسکت و لباس سرهمی اتومبیلرانی می‌شود. لباس سرهمی اتومبیلرانی باید تا حدود زیادی در برابر حریق و الکتریسیته مقاوم باشد.

موتورسیکلت برقی

با بالا رفتن عجیب و غریب قیمت خودرو، بهترین گزینه برای جابجایی موتورسیکلت برقی است. هم به صرفه تر است و هم برای ترافیک گزینه بهتری محسوب می‌شود. راهنمای خرید موتور برقی را پیش از این در اتوپیا منتشر کرده بودیم.

ماکت خودرویی

ماکت ها یکی دیگر از گزینه های جذاب برای جمع آوری کلکسیون هستند. اینها در انواع و اقسام و مقیاس های مختلف در بازار وجود دارند. البته با بالا رفتن قیمت انواع 1:18 و 1:24 می‌توانید به فکر مقیاس های کوچکتر هم باشید.

کتاب های خودرویی

عیدی های خودرویی - کتاب

کتاب بهترین دوست انسان است. حالا اگر خودرویی هم باشد می‌شود یک دوست ماشین‌باز! دو نمونه از کتاب های متفاوت و ارزشمندی که در بازار موجود هستند را پیش از این معرفی کرده بودیم. علاوه بر این ها “دایره المعارف مصور ماشین” هم گزینه خوبیست.

لوازم ست شبیه ساز اتومبیلرانی

عیدی های خودرویی - شبیه ساز اتومبیلرانی

در مورد اهمیت شبیه ساز بارها در اتوپیا نوشته ایم. اگر سیستم کامپیوتر دسکتاپ و مانیتور نسبتا خوب دارید، می‌توانید شبیه ساز اتومبیلرانی را تجربه کنید. آنهم با یک ست لاجیتک g27، جی 29 یا جی 920. این ست شامل فرمان، پدال ها و دنده است. برای شروع همین تجهیزات کافیست. اما بعدا می‌توانید یک شاسی و صندلی هم به آن اضافه کنید. شما برای تجربه اتومبیلرانی نیاز به نرم افزار هم دارید. که باید از سایت استیم تهیه کنید. البته برای شروع می‌توانید live for speed را به رایگان دانلود کنید. و بعدا که حرفه‌ای تر شدید به یکی از نرم افزارهای iracing یا acc وارد شوید.

این پست را برای دوستان‌تان بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *