جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به اتوپیا خوش آمدید!
اینجا همه چیز از زبان ماشین‌بازها گفته می‌شود!

همه چیز درباره شبیه ساز رن اسپورت؛ آینده اتومبیلرانی مجازی خواهد بود؟ ?

همه چیز درباره شبیه ساز رن اسپورت؛ آینده اتومبیلرانی مجازی خواهد بود؟ ?

اتوپیا – شبیه ساز رن اسپورت نه تنها دنیای شبیه سازهای رانندگی را دگرگون می‌کند، بلکه اتومبیلرانی فیزیکی را به چالش می‌کشد! در مورد این پدیده بخوانید.

رن اسپورت و آینده اتومبیلرانی

همه چیز درباره شبیه ساز رن اسپورت؛ آینده اتومبیلرانی مجازی خواهد بود؟ ?

با بهره بردن از فیزیک ماشین ها و پیست های کاملا منطبق بر واقعیت و گرافیک کاملا واقع گرا رن اسپورت تهدیدی برای مسابقات فیزیکی خواهد بود! شاید به نظرتان ادعای بی‌جایی باشد. اما این نکته را در نظر داشته باشید که رن اسپورت یک گیم اصطلاحا free-to-play است. و در مقابل اتومبیلرانی فیزیکی ده‌ها هزار دلار خرج روی دستتان خواهد گذاشت!

رن اسپورت همچنین از قهرمانان حرفه‌ای موتوراسپرت و استراتژیست های تیم های واقعی استفاده می‌کند تا تجربه بهتری برای کاربران رقم بزند.

خودروهای مورد استفاده در شبیه ساز رن اسپورت

همه چیز درباره شبیه ساز رن اسپورت؛ آینده اتومبیلرانی مجازی خواهد بود؟ ?
گرافیک رن اسپورت که با واقعیت مو نمی‌زند!

تا کنون خودروهای اندکی برای رن اسپورت منتشر شده‌اند. از جمله آئودی R8 LMS GT3 EVO، پورشه میشن R، پورشه 911GT3R و ب ام و M4 GT3. هرچند ادمین رن اسپورت این وعده را داده که در سه سال آینده صدها خودرو از جمله خودروهای فرمولا و صدها پیست به شبیه ساز رن اسپورت اضافه خواهد شد!

پیست ها

نمایی از پیست GOODWOOD در شبیه ساز رن اسپورت

راننده ها می‌توانند از تجربه پیست های واقعی در این شبیه ساز بهره ببرند که تمامی آنها با فناوری لیزر اسکن پیاده شده‌اند. تاکنون تنها پیست گودوود برای تجربه رانندگی وجود داشت. اما با عرضه عمومی این شبیه ساز پیست های اسپا-فرنکرچمپس، نوربرگ رینگ گرن پری، هوکنهایم رینگ و مونزا هم به این لیست افزوده شدند. اما همانطور که گفتیم قرار است در آینده نه چندان دور، صدها پیست به عناوین موجود اضافه شوند!

قابلیت مادینگ در شبیه ساز اتومبیلرانی

رن اسپورت روی محتوای ساخته شده توسط کاربران بسیار تاکید کرده است. هرچند تا عرضه عمومی هنوز نمی‌توان تصور دقیقی از این قابلیت داشته باشیم. اما می‌دانیم کاربران خواهند توانست محتواهای متنوعی از جمله ستاپ خودروها و لیوری ها را از طریق رمز-ارز با یکدیگر مبادله کنند. و بدین ترتیب منبع درآمد جدیدی علاوه بر جوایز مسابقات برای آنها فراهم می‌شود.

هزینه اشتراک رن اسپورت

همانطور که اشاره کردیم رن اسپورت همیشه به صورت free-to-play باقی خواهد ماند. این بدین معنیست که شما برای استفاده از امکانات پایه نرم افزار لازم نیست هزینه‌ای بپردازید. اما رن اسپورت برای محتواهای خاص اشتراک کمی را می‌خواهد.

تاریخ عرضه

رن اسپورت برای کاربران این وعده را داده است که تا پایان سال میلادی 2023 عرضه عمومی نرم افزار را شروع خواهد کرد. تا الان عرضه عمومی نرم‌افزار آغاز شده است. کاربران به مرور کدهای نصب نرم‌افزار را دریافت خواهند کرد.

اگر تا الان برای ورود به رشته اتومبیلرانی دودل بودید، بهترین فرصت حالاست!

منبع: racinggames.gg

این پست را برای دوستان‌تان بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *